نبرد هوش مصنوعی شریف

مسابقه نبرد هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی شریف

برگزار کننده مسابقه

حامیان مسابقه

گزارش نبرد به زبان جاوا - سال ۹۰

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ

این دوره از مسابقات نبرد به زبان جاوا با نام “در جستجوی گنج” در تاریخ ۱ دی ۱۳۹۰ در سایت دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در طی این مسابقه شرکت کنندگان می بایست هوش مصنوعی یک جادوگر را طراحی می کردند. این جادوگر در دوران پیشین زندگی می کرده و به دنبال گنج  ده هزار ساله است. اما بر سر راه وی موانعی همچون پرچین، صخره و اژدهاهای کوچک و بزرگ قرار دارند. جادوگر با تقویت خصوصیات تهاجمی و تدافعی خود در طول زمان قدرتمند می شود و به سمت یافتن گنج حرکت می کند. شرکت کنندگان باید  استراتژی حرکت جادوگر برای یافتن گنج و کسب امتیاز بیشتر را با زبان جاوا پیاده سازی می نمودند.۱۶ 

مسابقه از ساعت ۹:۴۵ صبح آغاز گردید و دانشجویان تا ساعت ۱۵:۱۵ به کدزنی و طراحی هوش مصنوعی مشغول بودند. سپس بعد از زمان استراحت، بخش هیجان انگیز رقابت هوش های مصنوعی از ساعت ۱۶:۰۰  در کلاس ۱۰۱ دانشکده مهندسی کامپیوتر آغاز گردید.۲۴ تیم حاضر در مسابقات به ۶ گروه ۴ تیمی تقسیم شدند که از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی راه پیدا کردند. برنده این مسابقه، تیم (test : D) از دانشگاه صنعتی شریف بود که توانست جایزه ۳ میلیون ریالی این دوره از مسابقات را نصیب خود کند.

  • روابط عمومی مسابقات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی