نبرد هوش مصنوعی شریف

مسابقه نبرد هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی شریف

برگزار کننده مسابقه

حامیان مسابقه

گزارش نبرد به زبان جاوا - سال ۹۱

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ

 در این دوره از مسابقات نبرد به زبان جاوا شرکت کنندگان در تیم های ۳ نفره باید برنامه ای می نوشتند تا کنترل یک ارتش را بر عهده بگیرد و به طور اتوماتیک آن را فرماندهی کند. در پایان برنامه های نوشته شده توسط تیم ها در محیط بازی با یک دیگر به رقابت پرداختند و تیمی که توانست بقیه تیم ها را شکست دهد به عنوان تیم برنده اعلام شد.

در مرحله اینترنتی ۷۲ تیم از دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، شیراز، اراک، خلیج فارس، خوارزمی، بهشتی، خلیج فارس، فردوسی مشهد، کردستان، باهنر کرمان و دانشگاه آزاد واحد های تهران شمال، لاهیجان، علوم تحقیقات حضور داشتند.

از بین آن ها ۲۷ تیم از دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر، بهشتی، آزاد واحد لاهیجان و تهران شمال به مرحله حضوری راه یافتند.

مرحله حضوری در دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، در ۱۰ اسفند ۹۱ برگزار شد، در این مرحله به تیم ها ۷ ساعت وقت داده شد تا برنامه ی ذکر شده را پیاده سازی کنند.

بعد از  ۷ساعت برنامه نویسی فشرده، مرحله مقدماتی داوری انجام شد تا ۹ تیم راه یافته به مرحله نهایی داوری مشخص شود. سپس در مراسم اختتامیه با حضور دکتر ربیعی ۳ تیم اول مشخص شدند.

تیم های برتر به ترتیب رتبه:

۱- in rand() wetrust از دانشگاه صنعتی شریف

حامد مقیمی، عطیه اشعری و مریم پور رضا

۲- بارو فکن از دانشگاه صنعتی شریف

پوریا کاویانی، افسون افضل و رضا آل یاسین

۳- GeekChallengers  از دانشگاه تهران

وحید معصومی، علی ستاری جاوید و نیما جوهری زاده

در این دوره از مسابقات شرکت پردیس اول، آزمایشگاه vas و به ویژه دکتر ربیعی در همه زمینه ها ما را در برگزاری این مسابقه یاری کردند. 

کلیپ ویدئویی نبرد به زبان جاوا سال ۹۱ را می‌توانید از لینک javachallenge91 مشاهده کنید.

  • روابط عمومی مسابقات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی