نبرد هوش مصنوعی شریف

مسابقه نبرد هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی شریف

برگزار کننده مسابقه

حامیان مسابقه

آغاز مرحله غیر حضوری نبرد هوش مصنوعی شریف ۹۴

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ق.ظ

ضمن عرض تشکر از همه شرکت‌کنندگان محترم در مسابقه نبرد هوش مصنوعی شریف، به اطلاع‌ می‌رساند که مرحله غیر حضوری مسابقه از ساعت  ۲۱:۰۰روز ۲۱ام بهمن ماه آغاز خواهد شد. شرکت‌کنندگان تا  ساعت ۲۱:۰۰روز ۲۸ام بهمن ماه فرصت دارند تا کد‌های خود را در سایت مسابقه بارگذاری نمایند.

برای آغاز مرحله­‌ی غیرحضوری مسابقه، تیم‌ها می‌بایست از طریق صفحه‌ی تیم من سرگروه، تیم خود را نهایی کنند. توجه کنید که پس از ثبت نهایی دیگر امکان تغییر نام و اعضای تیم وجود نخواهد داشت. در صورتی که تا کنون به اشتباه تیم خود را ثبت نهایی کرده‌اید می‌توانید از طریق صفحه‌ی تماس با ما مراتب را به کمیته‌‌ی برگزاری مسابقه اطلاع‌ دهید تا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

با شروع زمان مسابقه و در صورت نهایی کردن تیم توسط سر‌گروه، مستندات مسابقه از طریق صفحه تیم من قابل دسترسی خواهد بود. همچنین به زودی از طریق همین صفحه امکان ارسال کد‌های مرحله‌ی غیر حضوری و انجام بازی دوستانه با دیگر تیم‌ها فراهم خواهد شد که به محض اضافه شدن این ویژگی‌ها از طریق وبلاگ اطلاع‌رسانی مربوطه انجام خواهد گرفت.

پس از پایان مهلت مسابقه و اجرای مسابقه بین کدهای بارگذاری شده توسط تیم‌ها به ترتیبی که درمستندات مسابقه توضیح داده‌شده‌است، ۴۸ تیم برتری که امکان حضور در محل مسابقات (دانشگاه صنعتی شریف) را دارند برای شرکت در مسابقه حضوری مشخص خواهند شد. همچنین از بین تیم‌هایی که امکان حضور در محل برگزاری مسابقه را ندارند ۱۶ تیم برتر انتخاب شده و در مسابقه‌ای به صورت غیرحضوری شرکت می‌کنند و به سه تیم برتر آن مسابقه نیز یاد‌بود‌های مسابقه اهدا خواهد شد.

همچنین با توجه به درخواست‌های متعدد شرکت‌‌کنندگان و بنا به تصمیم کمیته­‌ی برگزاری مسابقه محدودیت ۳ نفره بودن تیم ها برای شرکت در مرحله‌ی حضوری نادیده گرفته شده است. بدین ترتیب تیم‌های‌ با کمتر از ۳ عضو نیز می‌توانند در صورت قرار گرفتن در بین ۴۸ تیم برتر در مرحله‌ی حضوری شرکت کنند.

می‌توانید هر گونه سوال خود در خصوص مسابقه را از طریق صفحه‌ی پرسش و پاسخ مربوطه در صفحه‌ پرسش‌و‌پاسخ سایت مسابقات ارسال فرمایید تا در اسرع وقت توسط تیم فنی پاسخ داده شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل خاص نیز می‌توانید از طریق صفحه‌ی تماس با ما تیم برگزاری مسابقه در ارتباط باشید.

هر گونه خبر یا تغییر در روند مسابقه غیر حضوری از طریق وبلاگ مسابقه اطلاع‌رسانی خواهد شد بنابراین توصیه می‌شود که به طور مداوم به وبلاگ مسابقات مراجعه نمایید و از آخرین اخبار مطلع شوید. 

 

  • دبیر مسابقات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی