نبرد هوش مصنوعی شریف

مسابقه نبرد هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی شریف

برگزار کننده مسابقه

حامیان مسابقه

شرکت در مرحله‌ی نهایی نبرد هوش‌مصنوعی شریف

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ق.ظ

نکات مهم در خصوص شرکت‌ در مرحله‌ی نهایی مسابقه نبرد هوش مصنوعی شریف:

۱- بازی مرحله‌ی نهایی دقیقا همانند مسابقه انتخابی خواهد بود و تیم‌ها می‌توانند تا روز مسابقه کدهای خود را بهبود ببخشند. در روز‌های مسابقه نیز تیم‌ها در بازه‌هایی از زمان امکان تغییر و بهبود کد‌های خود را خواهند داشت.

۲- تیم‌های شرکت‌کننده جهت ثبت‌نام و امور ابتدایی مسابقه از ساعت ۷:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۱۲ام اسفند، در محل مسابقه (دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف) حضور داشته باشند. مسابقات تا ساعت ۲۰ روز پنج‌شنبه ۱۳ اسفند ماه ادامه خواهد داشت. برنامه دقیق دو روز مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

۳- در زمان‌های در نظر گرفته شده برای بهبود‌ برنامه‌ها در روزهای مسابقه همه‌ی افراد تیم می‌توانند از کامپیوتر شخصی خود برای نوشتن برنامه‌ها استفاده کنند.  تیم برگزاری مسابقه رایانه‌ای را جهت نوشتن برنامه‌ها در اختیار شرکت‌کنندگان قرار نخواهد داد.

۴- پرداخت هزینه مسابقه از طریق سایت مسابقات خواهد بود که به محض آماده شدن سایت مسابقات برای پرداخت هزینه مسابقه، این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۵- اقامت تیم‌های غیر تهرانی بر عهده تیم برگزاری مسابقه خواهد بود. محل اسکان آقایانِ شرکت‌کننده، خوابگاه کوی دانشگاه دانشگاه تهران و محل اسکان خانم‌های شرکت‌کننده خوابگاه دختران دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود. خوابگاه از بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۱۱ام اسفند ماه،  ساعت ۱۸ در اختیار شرکت‌کنندگان غیر تهرانی قرار خواهد گرفت و تا ظهر روز جمعه در اختیار آن‌ها خواهد بود.

۶- لازم است دانشجویان شرکت‌کننده در مسابقه کارت دانشجویی‌ خود را به عنوان کارت شناسایی، در روز مسابقه به همراه داشته باشند. همچنین دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله نهایی نیز لازم است مدرک شناسایی معتبر به همراه داشته باشند.

در صورت داشتن هر گونه سوال از طریق صفحه‌ی تماس با‌ ما در سایت مسابقه یا به شکل مستقیم از طریق میل sharifaichallenge.info@gmail.com با ما در ارتباط باشید.

  • دبیر مسابقات